Teď je čas darovat krev

Tuesday, April 1, 2008

Brno Frozen 2008

Tak dneska po těláku jsem šla jako vždycky domů přes Denisovy sady, kde se sešla dobrá spousta lidí. Po půl hodince čekání se s vtípkem objevili organizátoři (nebo týpek, co zachránil situaci a jiný aprílový vtip vzal do rukou?) a šlo se mrznout na náměstí Svobody po vzoru akce skupiny ImprovEverywhere:

Narozdíl od Pražáků jsme to ale nezjebali :) :P (To jsem si prostě nemohla odpustit) a akce se parádně vydařila. Na Svoboďák jsme se trousili postupně, mě s kámoškou zmrznutí opravdu zastavilo akorát po cestě :P ... no a zas tak moc se nestalo, na dvě minuty jsme prostě zmrzli.

Všimli si toho i na Nově, ale píšu proto, abyste všichni věděli, že jsem taky slavná, páš jsem (sice v pozadí, ale jsem) na fotce na iDnes :)

Do budoucna snad jen: více takových akcí! A jestli vás štve, že jste do toho nešli, tak si to vynahraďte třeba na květnovém Zombie walk ;)
ZombieWalk.cz Prague 2008

2 comments:

triceo said...

Doslova cool akce :)

Jen si neodpustím jednu rýpavou poznámku - redaktoři IDNESu projevili hromadu vrozené inteligence, když začali fotit někoho, na kom je v dané chvíli zajímavé jen to, že se *nehýbe*... :)

Anonymous said...

Skoro se hodi napsat, ze to bylo tisickrat lepsi nez v Praze, jenze 0 * cokoliv je porad 0. Takze se budu muset spokojit s tim, ze to bylo proste povedene.

Co se fotek z idnes tyka tak jsou docela ok ... hejbajici lidi jsou rozmazani.