Teď je čas darovat krev

Sunday, March 30, 2008

Tralala!

Snad jste nečekali, že bude chybět tradiční jarní příspěvek :o)! Možná tady nějací astrologové (astronomové? No to je po čertech fuk, nevím to a jsem na vysoké, tak to tak záslužná znalost nebude:)) budou breptat něco o nějakým jarním bodu a že jsem to už prošvihla, ale o tom to není. Dneska bylo nádherně a zítra bude taky! Už se těším, jak zas budu tahat tu černou krajkovou sukni, síťovaný puncochy a glády po kolena :o) Už se těším na vás, piknikové na stránské skále, na prýglu a po celém světě. Už se těším na procházky a na kolo. A už se těším na prázdniny :)

Ne, nic jsem nekouřila. Jen jsem velmi senzitivní člověk a počasí na mě velmi působí. V létě to je se mnou k nevydržení :) když jsem byla menší, myslela jsem si(!), že svou náladou ovlivňuju počasí a no to teda asi bude naopak:) Úplně mě bolí škraně od toho, jak se celý den usmívám.

A taky se oficiálně chystám do dalšího piercingu do ucha, tentokráte levého. Thess to škodolibě okomentovala, že jak je to jaro a všichni by píchali, tak já aspoň ten piercing :) tssss...

O tomhle jsem ale psát nechtěla :) Chtěla jsem Vás obohatit, jak je to s tou rovností...

Rovnost mezi muži a ženami není, ani pokud jde o mozek, založena na stejnosti! Rovnoprávnost a rovnocennost mužů a žen není přírodní fakt, nýbrž něco, co jsme na cestě ke zralému a kulturnímu vývoji lidství vytvořili jako ideál, který se snažíme realizovat. Je to vzájemnost, harmonie, mír mezi mužem a ženou, kteří se navzájem mnohostranně, hluboce a nádherně liší a doplňují; vzájemnost, které ve své době dáváme nový tvar, počínaje milostným životem a konče politickými vztahy.

Pavel Říčan. Cesta životem. Vývojová psychologie. Portál: Praha 2006.

No comments: