Teď je čas darovat krev

Tuesday, December 5, 2006

Xmas

Neunesl mě čert, není sníh, nemám na okně nalepený vločky... Letos neproběhla žádná předehra. Ani dopis pro Ježucha nemám. Za to mám čtverky ve studijňáku a náladu pod psa...
Když jsem byla malá, měsíc před Mikulášem jsem začala rodiče poslouchat na slovo, uklízela si a nosila domů jen jedničky. Strašně jsem se bála, aby mě nevzal čert do pekla (bylo to moje dětské trauma) a učila jsem se nazpaměť básničky. Postupem času, jak jsem stárla a stárla, přestala jsem si uklízet a na Mikuláše se těšila. Doufala jsem, že půjdu bydlet do pekla a budu mít od rodičů pokoj. Tak ani tak se nestalo, ale bylo to pro mě takový předvánoční mrazení. Dneska mě nemrazí nic, ani venku nemrzne... A to se ten den troufá chlubit jako pátý prosinec. Je pěkně trapnej..
Prošvihla jsem rozsvícení stromu na Svoboďáku, místo toho jsem seděla ve škole a probírala primární skupiny. Chjo, taky koukám, jak se mění moje primární hodnoty. Na první místo se chca nechca vtírá škola.
23.12.06
Až teď jsem našla čas vrátit se k tomuto rozepsanýmu blogu. Zítra jsou Vánoce. A já dostala nadílku bolesti v krku a teploty. All I want for Christmas is you, my headache. Líp už být nemůže...
Dopis pro Ježíška už jsem zopdovědně napsala a už mi i dokonce zmizel z parapetu (btw:ježíšek ho pravděpodobně přemístil mamce do skříně). Falešný soby beru Ježíšku, dobrej vtípek, ale sníh už, prosím tě, fakt doopravdickej ok? A ať je ho hodně pro všechny!
Enjoy Christmas

No comments: