Teď je čas darovat krev

Sunday, December 10, 2006

A tak to asi je..


Asi patřím do jiné doby. Občas se nemůžu pochopit s lidma, od kterých bych čekala, že mají smysl pro věc. Je už jedno pro jakou, prostě vědět, že nejsou všichni tak zblblí moderní dobou a najde se člověk, co večer vezme do ruky knížku namísto sledování dementních estrád na Nově a podobných sraček, co udávají tempo dnešního života (bože, ani se mi to semka nechce psát).
Spousta lidí, co znám, v životě nepřečetla knížku. Hej taky si říkám, že to je vtip (sorry, NENÍ). A o čem se potom chcete bavit..?


Jsem teď strašně protivná, já vím. Před chvilkou jsem dokoukala Přelet nad kukaččím hnízdem. Mám v sobě pořád zážitek.. A taky strašný zklamání právě z toho, o čem jsem mluvila na začátku. Naši mi řekli, že na takovou blbost koukat nebudou, a koukali na Českýho slavíka. Asi bych se teď propadla hanbou.. Já pořád hledám důvod, proč na to té televizi skočí? Na ty laciný "srandy". No, aspoň že čtou knížky...


Asi mám hodně jinak postavený hodnoty než většina mých dnešních vrstevníků (i nadvrstevníků). Moc věci řeším. Štve mě, že se ve spoustě věcí neshodnu s našima (nejde tady o pubertu a to, kdy mi říkali, ať jsem ve dvanáct doma). Probíráme různý témata, politiku, všeobecně názory, i filmy a já pořád stojím proti nim. Mrzí mě to. Protože si myslím, že mám pravdu (alespoň z velké většiny). A mám potřeby pořád něco měnit, svět je strašně velikej a krutej a já se s tím nechci jen tak smířit a kdykoli můžu, snažím se to nějak alepsoň trošilililinku změnit. Pro mou naivitu jsem asi slepá a pořád věřím ve spravedlnost a snažím se otevřít oči ostatním. Jenže tohle je z mýho pohledu. Třeba se někdo jinej naopak snaží otevřít oči mně..

5 comments:

Anonymous said...

Podepisuju se.. :) jen de o to,že některý věci je zbytečný měnit,protože nemá cenu na ně plýtvat energií,na úkor něčeho,co by se změnit dalo..ale rozpoznej to :/ zN_
ps:Nebyl šáhlej

Sibyla said...

Věř tomu nebo ne, ale před dvěma léty jsem napsala obdobnej blog na Re:Weblog. Teď jsem si vzpomněla na ten pohled co mám od Aničky z Reflexu s tou blond cvičitelkou a nápisem "Nečtu to, nechci si kazit názory." :) Vzhledem k tomu, že moje madre je avonlady a fakt trochu prostsi, tak takhle narazím doma taky často. Ale mám ju rada:) Asi je lehčí řešit řasenky než tohle...

SnOoPy said...

to sib:
Máš pravdu. Já mám naše taky ráda a je to prostě o tom, že někdo nemá sílu už problémy řešit. S maminou jsem se bavila o tom filmu, že jsem to ještě dneska rozdejchávala a mamina mně říkala, že práve proto se na to nechtěla dívat. Že má svých starostí dost a takový věci ju akorát deptají. O tom to asi je... a asi jim to nemůžu mít za zlý, jen se prostě na všechno dívám jinak...

Anonymous said...

Snaha změnit něco k lepšímu...ztráta času. Už mi došel dech. Když se parentálové u večeře baví o Pojišťovně štěstí, tak už jen kroutim hlavou. Škoda plýtvat slovy. Když si uvědomim, že oba mají VŠ, tak mi to přijde o to horší. Na druhou stranu studium na vejšce mi vzalo všechny ideály(iluze?), které mi zbyly.

Bára said...

walesan: není vejška jako vejška. je dost rozdíl mezi lidmi kteří studují dejme tomu ekonomiku a filozofii. něco o tom vím, studovala jsem filosoickou fakultu a chodila jsem chvíli s ekonomem :)