Teď je čas darovat krev

Saturday, November 22, 2008

Pozdravte Philomenu

Protože madre naznala, že v mých 20 letech bych už měla být schopná prokázat jistou míru zodpovědnosti:), dostala jsem do opatrovnictví tuto překrásnou orchidej rodu Phalaenopsis, česky Faleponis nebo také můrovec. Můrovec mi k té kytce vůbec nesedí, je taková spanilá, můrovec je jak jméno pro masožravku :) Třeba mi tahle kráska zvládne zlepšit tu hrůznou náladu, co mám už pár dní a pořád mě ne a ne přejít.



Je to jedna z, co se péče týče, jednodušších a aktuálně velmi oblíbených orchidejí, které pocházejí z východní Asie. Vzhledem k tomu, že si s ní, tak jak to má být, povídám, dostala jméno - Philomena, podle princezny mučednice z 4. st., patronky zoufalých, třeba mi s tím pěstováním pomůže ;)

Za pomoc se jménem díky Ohinovi, "Filča" byla jeho první asociace k téhle rostlině ;)

No comments: