Teď je čas darovat krev

Monday, January 28, 2008

Pozkoušková

Řádné zkouškové je za námi a opravky v dáli. Dneska jsem byla neco načmárat do testu z biologie, výsledky se dozvím až později a čím později, tím budu radši :-) protože do té doby, si budu užívat zevlu. Už jsem se nemohla dočkat, skoro teď nevím, co nedělat dřív :o) Všechny řádné termíny mám už za sebou, pravda, dvakrát se mi to nepovedlo, ale co mě teď zajímá je to, že v obou mých studiích mám splněných slastných 15 kreditů potřebných k postupu do dalšího semestru a to je to, na čem opravdu záleží.

Do nového roku jsem si dala předsevzetí nemluvit sprostě, i když za zkouškové jsem to porušila tolikrát, že mít za každé sprosté slovo pivko, tak je ze mě těžký notorik, prostě to nešlo. Zjistila jsem, že nejsem tak chytrá, jak jsem si myslela, a pěkně mi to lezlo krkem. Omlouvám se vlastně všem, se kterýma jsem o zkouškovém mluvila, protože jsem byla vážně hrozně protivná. A vyplývá z toho ponaučení, že už nikdy nebudu uzavírat 14 předmětů, to snad bude dostatečný opatření (i když doposledka jsem tvrdila, jak to všecko hrozně zvládám;)) Jsem utahaná jako kotě, jdu se najíst /věřte nebo ne, ale o zkouškovém jsem shodila dvě kila!/, pak spát, pak třeba něco krestlit nebo koukat na filmy.. panejo a budu u toho tak hrozně šťasná :o)

No comments: