Teď je čas darovat krev

Wednesday, January 9, 2008

Look at me... I'm alive


Po dlouhých peripetiích, při nichž mi servis Eurostar moje sluchátka stihnul tak akorát úspěšně ztratit, jsou modrá kossátka zase u maminky. Pro svět to znamená, že odteď budu zase o poznání příjemnější :-) Nicméně jak to taky bývá, události jsou zbabělé, nikdy nechodí po jedné a já jsem zjistila, že předchozí závada nebyla pouze sluchátky, ale také přehrávačem :( Po 4 letech se miláčkovi opotřeboval výstup na sluchátka, takže když se pohnu debilním způsobem, zvuk vypadne :( no zatím se budu zkusit nehýbat debilním způsobem, i když u mě je to skutečně těžké:-D, ale asi brzy navštívím servis i s iRiverem, i když mám pocit, že to spíš skončí výběrem nového přehrávače... ale určitě to zkusím až potom, co vyjde Scarecrow z Avantasie ;)

1 comment:

triceo said...

S ubíhajícím časem se víc a víc divím, jak to, že nám Scarecrow nikdo neukradl.... napětí roste. ;)