Teď je čas darovat krev

Sunday, October 21, 2007

What a beautiful day

Vrátilo jsme se lehce přiopito z hospody a chtělo jít spát, ale jelikož ještě nikde nejsou ty skvělé vynálezy od MCXX, a sice hardware, který vás při spuštění compu donutí nafoukat, a když máte nějaké to promile, automaticky zablokuje klávesnici, tak tu teď páchám zlo. Ano, jsem jenom člověk :) a budu psát o člověčích záležitostech a k tomu způsobem náctileté slečínky, co si píše deníček :P O, jak nenápadité! O, vlezte mi na záda :-)

Takže: mám se skvěle! Ráno ke snídani jsem si vzala jogurt od Yoplait a pod víčkem se skrýval neuvěřitelný potenciál – bílý jogurt s příchutí naspod! Neuvěřitelné! Já jsem věděla, že si někdo té díry na trhu musí všimnout a konečně ten okamžik nastal :-) A hned mi bylo jasné, že tenhle den nebude jen takový.

Tak jsem si stahovala z ISu nějaké materiály do školy, tiskla to a aktivně třídila do složek poslouchajíc Children of Bodom, venku padalo podzimní listí, a já se cítila šťastná. Obědvali jsme halušky z brynzou a slaninou, pak jsem na zítra stvořila parádní tiramisu a v pokoji jsem rozvěsila ještě více sušených růží za účelem hřbitovnějšího vzhledu, jakožto dušičkovou výzdobu:P Zrovna jsem chtěla ulehnout na gauč a vážně se hrozně moc učit, když tu, co se nestalo, nakontaktovala mě Petra Chateaux a zlákala mě na příručku filosofie do hospody. O, jak typické :)

Teď tu sedím a dobrou náladu mi nezkazilo ani Starobrno. Zapla jsem tedy comp, abych poškádlila a nakazila pár nezbedníků na icq, ovšem po zjištění, že všichni stejně dělají něco lepšího, jsem se rozhodla si aspoň vybrat email. A co se nestalo2 : R-O-L-A-N-D, ano, ten sympatický dlouhovlasý slovenský spolužák z psychologie, co má skupinu, hraje na kytaru a učí se na cello, právě pozval S-I-B-Y-L-U, čili MNĚ:P, k nim na SLOVENSKO, protože tam bere paraguayského spolužáka DIEGA, který pochopitelně mluví ŠPANĚLSKY, a učinil tak pod zamínkou pochlástávání, kamarádění a koncertu! Prý jestli bych se neurazila :) Náhodou bych se neurazila.

Milý Ježíšku, do nového roku si přeji více takových dní! A všem dobrou noc ;)

P.S.: Strašne moc bych si tenhle pocit chtěla dát do konzervy na horší časy ;)

No comments: