Teď je čas darovat krev

Sunday, January 24, 2010

Český e-shop

Český e-shop, to dle mého brzy vstoupí do pořekadel jako kdysi nějaká španělská vesnice. Po letech nakupování na e-bayi a zahraničních e-shopech se už v ČR moc nakupovat online neodvažuju. V zásadě jsem ještě ochotná na to přistoupit a zboží si nechat zaslat dobírkou, svoje peníze bych ale předem v ČR radši nedávala. Nedávno jsem však narazila na obchod, ve kterém nabízeli velmi levný kokosový olej, a mně se zachtělo zjistit, proč tomu tak je. Zapletla jsem se ovšem do velmi kuriozní situace :) Nechci to psát, abych obchod zdiskreditovala, spíš jako humornou příhodu. Objednala jsem si zboží za pakatel a vyčkávala ve strachu, který vůbec nebyl zbytečný ;) Zásilka mi došla za jinou cenu, než za jakou jsem ji objednávala, zboží v jiném balení (což mi značně zkomplikovalo situaci, protože jsem to měla ještě pro někoho, a najednou vám místo čtyřech krabiček dojdou dvě, a vy koukáte, obsahově trochu ošizené...), a jedno přírodně se tvářící "mýdlo s olivovým olejem a krystaly soli mrtvého moře" bez bližšího složení. Už v téhle fázi jsem se pobavila, nicméně vracet se to absolutně nevyplatilo, ale měla jsem pocit, že udělám alespoň dobrý skutek, když na tyto skutečnosti obchod upozorním, bez nějakého napadání, se vší úctou a formalitami. Co jsem si to dovolila! Odpověď mi došla záhy ;)

Dobrý den
Velice se omlouváme ovšem nám jaksi nedošlo že to balení by byl problém, ano zasílali jsme 2dvoukylové bal.tak to je mi líto protože i tak nebalím to já ,co se týká mýdla v zásadě se skládá z olilového oleje palmového ,hydroxidu sodného soli z mrtvého moře,a parfémové složky a další složky které samozřejmě nikdo jiný nezná kromě výrobce který certifikací ručí za své zboží.Nezlobte se ale ještě jsem nevydě za svých 40let aby na mýdlech byla přesná receptůra.Jinak u nás na titulní straně máte jasně napsáno že naše ceny se mohou lišit podle ceny kurzu dolaru a podle toho jak nakoupíme od Jordánců. Pokud chcete tuto směšnou situaci prezentovat tak to samozřejmě ano.....ovšem měla by jste vědět že i toto by mohlo ublížit jen Vám.Neprezentujem
totiš svoje zboží ale našich dodavatelu.Pro příště rada lépe číst méně kecat o toméně můžete mít problémů.
JIŽ NEBUDEME PŘÍŠTĚ AKCEPTOVAT VAŠI OBĚDNÁVKU.


... Heslo obchodu: vše pro vaše zdraví ;) Dodávám - vyjma duševního.

Tak nevím, co tím chtěli říct, na oběd bych nešla a objednávat si rozhodně nemám chuť ;) Jen tak mezi námi, každý výrobek musí mít uvedené přesné složení (zvláště pak kosmetika, kde člověk může být alergický, a tím spíš, pokud něco prezentují jako "přírodní"), ceny se nemůžou lišit každý den, závazné jsou ceny v objednávce, a o případné změně balení i ceny mě měli informovat (krom toho, že je to podle mého blbost, protože platný kurz dolaru byl podle toho, když zboží nakoupili, protože se zjevně jedná o zásoby, když mi to poslali během tří dnů)... A já teď budu asi trnout, co mi ti Jordánci přiletí soukromým tryskáčem udělat ;) nemůžu spát!

5 comments:

Štěpán said...

To je tedy vypečený obchod :)

exitak said...

No tož to mě docela pobavilo :D Asi bych na ně jůst poštval inspekci :) Jako s něčím takový jsem se ještě nesetkal ale ten dopis by mě dost vytočil.

Jinak u nás mám osobní zkušenosti s víc e-shopama a musím říct, že všude zatím spokojenost. A to i v případě reklamací.

No méně kecat nebo Jordánce na tebe :)

Jan Motal said...

to je výpeček :) hele akorát neodepisuj český e-shopy, já v nich nakupuju už přes pět let a naprostá spokojenost - spousta z nich (jako třeba phono.cz nebi indielabels,e-tasky,karmelitansky nakladatelstvi, OIKOYMENH aj.) funguje naprosto luxusne, vcetne velmi osobniho pristupu dokonce i navzdory ceske poste. Na phono.cz mi dokonce chteli predat zasilku osobne, protoze se zrovna stavovali do brna (tj. neplatil bych postovny a balny)!

triceo said...

Zrovna jsem chtěl napsat, že je potřeba neházet všechny české shopy do jednoho pytle - zvlášť tehdy, pokud ten pytel má obsahivat i shopy takhle podivné. :-) Existují kvanta velmi dobrých českých e-shopů a je-li v ČR to stejné něco levnější než v zahraničí (což se bohužel zas tak často nestává), český e-shop preferuji.

Unknown said...

Jako bývalý provozovatel eshopu musím říct, že český zákazník si taky dokáže navymýšlet pěkný věci. Často už neplatí "Náš zákazník, náš pán", ale spíš "Náš zákazník, náš diktátor".