Teď je čas darovat krev

Thursday, April 19, 2007

Předmaturitní

Jo, tak se nám to blíží, už máme rozvrhy a tak. A takhle to se mnou vypadá :-)



Dneska jsem ale děsivě moc uklízela, protože jsem nemohla najít pozvánku k přijímačkám a vyhrábla archivní slohu našich školních blogů. Copyright tam nikdo nenapsal, takže jich sem pár přepíšu :-) Bohužel, bude to bez grafických nákresů našeho tehdejšího rozpoložení, i bez žvýkaček na lepení příloh:)

Slečny, takže jeslti tu maturu nezmáknem, je to bezpochyby kvůli tomu, že jsme dělaly tohle :D




Chat v místnosti Chat(a), datum neznámé:

Sibyla: Nuda, téma?
Zhulena_nutrie: SeX?
Devadasi: NO fůůůůůůj! Co takhle nové odstíny laků od Borjois?
Sibyla: ... správnej kuchyňskej robot..
Zhulena_nutrie: no... takovej vzhlednej rozhovor. Takže budete chodit do tanečních? Doufám, že nás spojí s tou školou od vedle. Nevim sice, co to je za školu, ale je tam hodně metlošů.
Thess: Myslíš tu pomocnou? :)


uživatelka ZN založila místnost Boring !

ZN: Ty vole, tak nudná čeština už dlouho nebyla!
Sib: To mi povídej!
Dev: Já se z toho zbleju !
TS: Chrrrr, chrrrrr... a to jsem dneska byla docela čilá.
ZN: Pomoooooc! Poďte četovat !
(...)
ZN: Rychlééé, topic ! TAK KOMU POSÍLÁTE VALENTÝNKU ????!

No comments: