Teď je čas darovat krev

Wednesday, November 21, 2007

Koss


Tak se mi stalo něco s drátkem u kossátek a hodlám je poslat na výlet do servisu v Ostravě. Už uplynul asi měsíc, co nejsem schopná to udělat, kvůli spoustě věcí, který to zdržují. Aspoň si zase víc uvědomuju, jak mám muziku ráda tím, že mi chybí :)
Komplikace jsou následující: Koss změnil podmínky využití jejich unikátní Doživotní záruky, která už není zdaleka tak unikátní. Můžete to udělat tak, že tam svoje sluchátka normálně pošlete a za 300 czk + poštovné Vám je snad vrátí opravené zpátky. Píšu snad, že záruka už není zdaleka tak pohodová ve stylu "no questions asked", kdy jste si dřív mohli bez rozdílu opravit i sluchátka podomácku opravovaná nebo přejetá autem, ale dnes už se reklamace nevztahuje na poruchy zaviněné uživatelem. Abyste nemuseli platit ta tři kila, ale snížený poplatek (50 czk), k čemuž, mám pocit, dřív stačila jenom faktura, musíte si svoje sluchátka koupená po 1.6.2007 zaregistrovat (potřebujete k tomu aktivační kód na balení). A když máte sluchátka starší, čili bez kódu, tak ostrouháte :) což mě moc netěší – koneckonců je to na celý život!
Nezoufejte – starší sluchátka můžete přeregistrovat na základě Certifikátu o doživotní záruce. Žádný jste nedostali? To já od Alzasoftu taky ne, ale zběsile si e-mailuji s jejich reklamačním oddělením a aktuálně si už myslí, že prý když se za nima podívám s fakturou, mohli by mi nějaký vystavit dodatečně. No do Phy se mi to teď moc nehodí, tak zkusím vyjednat touhle drobečkovou politikou další podmínky, ale až se Vám něco stane s Vašimi Kossy, nenechte se znechutit a taky bojujte! :)
Ach, kolik starostí a času všem stranám by se ušetřilo, kdybych si prostě mohla vzít do toho servisu velký výstřih a dělat velmi překvapenou novými podmínkami.... ;)

1 comment:

Anonymous said...

No možná bych se mohl do Alzy stavit, mám jí 100 metrů od domu.

Z.