Teď je čas darovat krev

Tuesday, November 21, 2006

Vyplouváme na moře!

Bouchněte šáňo, Rybárna se otevírá. Bude to společný blog mě, Leni (Snoopy) a PJe (jeje:)), teda aspoň jsme se tak domluvili :) Budem sem občasně házet někdy ještě mrskající se digitální ryby a los pescados, co nám tak nějak plavou hlavou. Nejspíš by vás zajímalo, o čem že tenhle blog teda bude. Tak to vám nepovím, protože to bude o tom, o čem zrovna budem psát a nebude o tom, o čem nikdy nic nenapíšem :) To jen tak pro představu...


Předem se omlouvám za psychickou újmu, kterou tento blog může způsobit; vzhledem k jeho pochybnému obsahu ho nedoporučuji číst dětem, všem lidem po požití drog, pohádkovým bytostem a kresleným postavičkám, citlivým maminkám, blondýnám, lidem se slabým srdcem a všem, kteří mají problémy se sprostými slovy. Naopak homosexuálové, inteligence, pochybné existence a ti, co mají rádi brokolici, jsou srdečně vítáni!


Tak to by na odstrašení stačilo, klapka, jedem! ;)


Žádejte své ryby zaručeně čerstvé! Využijte odkazu Atom jako RSS pro svůj FeedReader!

5 comments:

Anonymous said...

Blahopřeju Pescádům,ale vyloučila si mě i Snoopy ze čtení blogu.. em.. :)) chjo,nevadí,budem rebelovat.ZN

Sibyla said...

Problém s komiksovými postavičkami? Bohužel, že se tak cítíš ještě neznamená, že jí jsi ;)

Anonymous said...

já ne,ale snoopy je dozajista.. a já sem zas často pod vlivem.ZN

Sibyla said...

Je to jen doporučení;) tak jo, rebeluj, fuck da system ;)

SnOoPy said...

Tak už jsem se chopila kormidla i já a mám velkou radost, že jsem jedním z námořníků:) Aničko, neklesej na mysli, máš silnou povahu, ty to ustojíš..:P